Byafest Part Two!

Kvällen var ju inte slut efter tipspromenaden ;) Den fortsatte med massa roliga lekar!

Bl.a. träffa kubben

Dick spelar krocket/kricket (?!)

Och Lina!

Thina körde både Malte och Alexander i sin vagn..

Denna va rolig.. balansera en boll på två snören och lyckas träffa spännerna..

:P
Elias med sin tokiga far och Gustav

Dax för mig att kasta pil!

Jag ;)

Malte och Alexander ♥

Undra ni vad jag håller på med??? :P

Stövelkastning!!!

Gäller att skydda huvudet :P

Hanna in action... kan ju säga att det gick så där ;)

Hihi även Lina hade svårt att få in tekniken att kasta stöveln mellan bena och upp över ryggen, för att sedan landa några meter framför sig! :P Men många lyckades! =)

Alexander tyckte att farmors halsband var jättespännande........ och gott :P

Alexander i faster Jonnas knä

Sen va det dags för "snurra runt pinnen"
Skiitkul... kändes som att man blev helt full.. jag höll mig på benen iaf... men det fanns dem som inte gjorde det :P

Sen var lekarna slut!!

Det kommer mera.......................... ;)


Kommentarer
Postat av: Malin

Vad manga fina slaktingar han har runt sig, jag saknade verkligen att ha en extended family nar jag var liten sa blir riktigt avundsjuk! :)

2011-07-03 @ 13:29:51
URL: http://piccadillytears.blogg.se/
Postat av: Pauline

Kul med massa lekar oxå :D

Kan tänka mig att det var svårt att få in den rätta tekniken med att kasta stövel ;)

Vad kul att dela vagn ;)

Puss

2011-07-03 @ 13:49:28
Postat av: Dennis

Vem vann allt hahaha

2011-07-03 @ 14:34:24

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback