Idag gäller det!

God morgon!
Ska jag vara ärlig hade jag lite svårt att somna igår.. inte på grund av åskvädret.. utan för vad vi ska göra idag!
Vi ska ju ha vår ensamtidsdebut (ryser när jag hör ordet)...
Jag tror det kommer gå bra, men fy vad jobbigt det kommer va.
Jag är en person med väldigt stort kontrollbehov med... och det gör ju inte saken lättare. Att bara kunna släppa sin älskade sons till några andras händer!
Inte för att jag inte litar på hans farmor o farfar.. de är jätteduktiga med barn.. men just att det nån utöver mig typ... Jag har ju ingen kontroll då längre! Uschanamej!

Men jag får försöka tänka på hur kul det kommer bli att gå på bio!! Vet inte när vi gjorde det sist..
Nu ska jag börja packa ner Alexanders saker till en början, så det är klart!
Och sen ska jag göra mig fiiin :D

Kram på er och önska mig lycka till!!!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej Hanna tack för att du med titta in o läste vår historia.Vi var oxå förvånade att verkligen så många hade det problemet,vi e 5 par i vår vänkrets som har samma problem.Det e verkligen inte bara o ha sex och sen bli gravida som många tror.Det kommer gå bra ikväll för er :) jag o min man har sagt att vi köper inga nya paket utan blir vi gravida på egen hand blir vi glada annars så e vi fullkomligt nöjda med vår älskade dotter,det e trots allt hon vi har kämpat för.Ibland tänker jag så tänk så hade det gått på första försöket då hade vi inte haft Nova idag utan en annan bebis.Ha en trevlig helg kramar oss :)

2011-07-22 @ 11:47:23
URL: http://vivantarettmirakel.blogg.se/
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Det kommer gå jättebra gumman! Ha en toppenkväll tillsammans med Dennis :)



Puss & Kram

2011-07-22 @ 12:13:57
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Malin & Prinsessan

Tack så mycket :)



Lycka till ikväll, hoppas ni får det härligt! Kommer säkert gå bra ska du se :)



Kram

2011-07-22 @ 14:28:10
URL: http://malinsblogg.se
Postat av: Pauline

Haha ja fy det ordet låter otäckt faktiskt :P Bättre att bara tänka att ni ska iväg en liten stund o titta på lite film ;)

Du får säga till dem att de får skicka sms lite då o då, känns lite lättare då om man får veta vad de hittar på o hur det går :)

Men ja fy, det där med att släppa kontrollen e inte lätt!

Hoppas filmen e bra så tiden går lite snabbare med, bara tänk hur fort dessa snart 8 månader gått, då e inte några timmar så mycket ;)

Puss

2011-07-22 @ 15:35:55
Postat av: Jenny

Det kommer att gå så bra så ikväll gumman! <3 Passa på och njut av ensamtiden med Dennis! Och av lugnet :P Skoj med bio! Hoppas att filmen är bra :D Rescension sen tack :D

Pussar!

2011-07-22 @ 16:15:38
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback