Magen ;)


Haha hittade denna bilden på mig o magen... då var det bara två dagar kvar tills Alexander kikade ut till oss <3 Vilken mage man hade alltså! Min mage växte väldigt sakta i början av graviditeten.. men efter v.30 så växte den i raketfart tyckte jag =) Man blev tyngre o allt med otymplig. Det var svårt att böja sig, vända sig i sängen, resa sig upp. Riktigt tugnt var det. Ryggen värkte, det gjorde ont i revben och höft... för att inte tala om hur kissnödig man var jämt! ;) Men fy bubblan vad jag saknar gravidmagen <3 Det var en helt underbar upplevelse att få bära på ett barn!
Jag är så lycklig som fick denna otroligt fina gåva! Världens finaste Alexander!


Kommentarer
Postat av: cammie

man saknar sin mage ibland =)

2011-07-28 @ 19:42:54
URL: http://tuschaa.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och prinsessan i magen

Vilken fin mage du hade när du väntade din prins :) kram

2011-09-14 @ 10:09:24
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback