Mamma 60 år!!!!

Tissel o tassel fix och don!
Det har det varit nu ett tag mellan oss syskon :D

Vår mamma har fyllt 60 år och firade detta med sin gubbe på Mallorca!
Så idag var den STORA överraskningsdagen för oss barn!

Jag invigde min älskade klänning!

Med smörgåstårta, blommor och presenter kom vi gåendes och sjöng "Jag må hon leva" högt som bara den! Det skulle ju höras och vi hade ju ingen aning om vart hon befann sig.. inne eller ute i trädgården!

Bilarna hade vi parkerat ovanför backen så hon inte skulle höra oss innan ;)

"Jag mår hon leva, jag mår hon leva.......!!"

En vääldigt chockad och överraskad ogräsplockandes mamma mötte vi i trädgården! :D

hihihi ;)

Goda smörgåstårtan som Annika gjort

Fina kortet som Jenny scrappat.. innehöll presentkort på Doc fish, samt två biljetter till Picknickfestivalen i Karlskrona med massa roliga artister.

=)

Mitt lilla hjärta var med och firade sin mormor

Alexanders kusiner

Syrran, zacke, dev och Alexander

Jag hade bakat en kladdkaka =)

Mumsar!

Har varit himla rolig dag det här! Mamma blev verkligen glatt överraskad!
Så kul när hon minst anade det så dök alla hennes barn upp!


Grattis mamma 60 år (i efterskott)!


Kommentarer
Postat av: Kjelle Bus

Kan tänka mig att hon blev överraskad din mamma !!!

Kul med överraskningar om dom INTE är stora och gröna ;-)

Ska minsann ge igen på min "dumma" matte !!!

2011-07-13 @ 20:14:43
URL: http://kjellebus.blogpspot.com
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Vilken rolig överraskning!! :)

Hoppas ni har haft en jättefin dag!



Puss & Kram

2011-07-13 @ 21:42:51
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag skulle fått nån enda liten vink. Nu satt jag där i ogräset med skitiga byxor o drog ogräs för glatta livet. Ikväll har det kommit fram att Conny kikat mellan träden om ni inte snart skulle komma. Fy vilket hemlighetsmakeri ni kokade ihop. Du och syskonen ska veta att jag är såå glad. Att bli firad är inte min grej precis men glädjen över att det finns så mycket fin gemenskap mellan er barn det är värt mer än allt annat. Det var den allra finaste presenten jag kunde få. Hälsa dom andra det och många kramar till er mina barn.

2011-07-13 @ 21:53:44
Postat av: Pauline

Vad kul att överraska henne så! :D

Puss

2011-07-14 @ 16:10:37
Postat av: Jenny

Awww! Sååå roligt med överraskningar! Både att själv bli överraskad och att överraska :D



Puss

2011-07-15 @ 20:42:44
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback