Shopping i Kalmar =)

Heej!

Idag slutade Dennis lite tidigare, så vi kunde åka in till Kalmar för lite shopping.
Hittade äntligen present till Amanda.. leggings och en tunika typ fick det bli. Och så hittade jag ett linne och en klänning till mig på rean på BikBok..
Klänningen e himla söt.. men den satt jättekonstigt på :/ Jag provade den aldrig eftersom den bara kostade en hundring på rean.. får se om den kommer till användning nån gång :P

Vi åt på en resturang på stan me.. satt på uteserveringen.. va skönt och gott! Jag tog till och med förrätt.. tzatsiki med bröd och till varmrätt tog jag kycklingspett mums! Alexander sov så gott i sin vagn under tiden ;)


Kommentarer
Postat av: Pauline

Kul att du hittade nåt till henne, hoppas hon tycker om det :)

Typiskt att klänningen inte satt så bra sen :/

Vilken himla söt bild på Alexander <3

Puss

2011-07-04 @ 10:13:55

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback