Skärhamn Part Five

Några timmar på stranden unnade vi oss på lördagen när solen var framme! Och färg fick vi allihop.. utan barnen då som var väl skyddade med solskyddsdräkt och solkräm där den inte täckte :)
Himla mysigt var det och massa fina snäckor hittade jag!

Kan ju börja med att visa denna bilden.. från trampolinen som vi var uppe i dagen innan :P
Dennis var jättetuff då ;)

Peter hoppar ;)

Dennis fegade ur totalt... och det kommer jag tracka honom för lääänge ;)

Sötnosen!

Jenny & Alice

Alice ville inte att Alexander skulle ha sin solskyddsdräckt på sig och började dra ner dragkedjan! :P

Leka med samma leksak såklart! ;)

Glada bebisar! :D

Alexander fick till en Crazy min ;)

Lufta tårna när man ligger i vagnen är skönt ;)

Får känna på vattnet! Men för kallt för lilleman att bada.. men det var nog 22-24 grader..

Dennis & Alexander

Jag... en riktig blekfis... fast jag fick allt lite färg efter den dagen =)

Peter busar med Alice i vattnet!

Efter lite glass o godis så begav vi oss hemåt.
=)

Superhärligt och första strandbesöket med Alexander gick kanon!!


Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Så mysigt! Och så söta dom är i sina små dräkter :D Mjök=amning, så vi kör som er förutom nattamningen, alltså mjök vid 7 och sedan bara gröt som "riktig frukost" :)

2011-07-11 @ 20:21:48
URL: http://madeleines.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback