Skärhamn Part Six

Lördagskvällen blev riktigt mys!
Först så fikade vi på uteterassen i sommarhuset.. barnen fick lite mat i derar magar.. medan vi andra åt daimtårta..


Sen blev det lite fix och don för sen blev det ett resturangbesök här:

Haddocks heter restaurangen vi besökte... en sjörestaurang ;)
(bilden togs på fredagen)

På Restaurangen:

♥ Dennis och jag ♥

Jenny & Peter

Dennis och jag tog hamburgare.. låter kanske inte så märkvärdigt, men det va mest fiskrätter sen :P

Jenny och Peter åt Fiskgratäng med "Dagens fångst"

Min prins!

Sötaste lilla Alice

En glad kille!
De var verkligen jätteduktiga inne på rastaurangen!

Fiina familjen!

Och min fina familj!

Och slutligen:

Det röda "lilla" huset i mitten är Jennys fasters sommarhus och det var där vi bodde dessa dagarna :)

Tack till Jennys faster Kerstin att vi också fick komma och njuta av ditt sommarhus och underbara Skärhamn!
Samt till Jenny, Peter och Alice att ni ville att vi skulle komma upp till er!
Och självklart till svärfar/ Alexanders farfar som såg till att katterna o hundarna fick mat o lite sällskap ibland =)

Har haft jättekul och jag ska minnas denna resa "Alexanders första resa" med glädje!
 


Kommentarer
Postat av: Pauline

Åh vilket härligt underbart ställe ni var på! :)

Så fina bilder med :D

Puss

2011-07-12 @ 17:08:15

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback