Skärhamn Part Two

Eftersom vi kom åkte redan på torsdagen fick vi ju en hel dag på fredagen. Men efter frukost begav vi oss ut för en härlig promenad för att kolla in hur vackert Skärhamn är! ♥
Kikade i några små inredningsbutiker.
Vi gick och handlade massa god mat som vi skulle ha till lunch (bakad potatis med min goda röra) och sedan att grilla på kvällen.
På kvällen blev det tyvärr tråkigt väder med regn. Så vi beslöt oss till att bara ha en mysig innekväll.. Och grillen skippade vi och tog det i ugnen istället (god vitlöksmarinerad kyckling, samt fläskytterfilé) och hade pressad potatis och lite tillbehör.
Sen blev det mys framför tvn. Bebisarna var dock lite oroliga, hade svårt att komma till ro att sova.

Alice sov ju på torsdagen när vi kom dit vid 23 tiden. Så hon blev nog allt lite snopen att vi var där ;) Här leker busarna på golvet!

Här njuter vi av en god frukost

Hamnen var full med båtar, stora och små och många fiskebåtar

Jag, Dennis och Peter och bebisarna i vagnarna

Glada kyrkan =) Dem gör näsa o mun på somrarna =)

Piratskepp ;)

Jenny o Peter och barnen i vagnarna

Jenny och jag vågade ta oss upp högst upp i trampolinen :) Fin utsikt, men svindel fick vi minsann!

En fin bild som Jenny tog.. tycker det är så fint med bergsklippor och de fina "strårna"..

Jag känner på vattnet och kikar lite efter snäckor


Kommentarer

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback