Skinande rent!


Hejsan svejsan!
Här i Karsbo har jag städdag idag! Håller på med badrummet... skurat duschdörrarna, badkaret, toaletten...
Ska snart ta handfatet och torka av vid spegeln och skötbordet och sen är det "bara" golvet kvar!

Har använt riktigt starka rengöringsmedel, så jag ville inte ha Alexander där :/ Är ju inte bra för honom att andas in det.. Så han får faktiskt vara i resesängen i hallen med massa leksaker... Han har tyckt att det varit ganska ok.. och nu har han sovit där i ca 1h...

=)

Gosen innan han somnar


Nä nu måste jag fortsätta!!!

Kram på er


Kommentarer
Postat av: bella

Åh så söt! blir galen :D



- Ja det tycker jag :D den e verkligen skitkul! :)

2011-07-18 @ 13:57:20
URL: http://bellzors.blogg.se/
Postat av: Pauline

Vad skönt att ha det gjort :)

Åh vad smart du e, perfekt för honom att leka däri ju! Skönt att han somnade lite med så du kunde skura på ordentligt ;)

Puss

2011-07-18 @ 16:12:35
Postat av: Jenny

Wow va de glänser :P Men räkna med att jag kommer att kontrollera imorgon ;);)

Lille Söteplutten! Mysigt att gosa med sina små gosar innan man ska sova <3



Längar till imorgon (ja om vi fick komma då alltså:P Annars ses vi på onsd!)



Pussar

2011-07-18 @ 17:44:46
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Sötnosen :) Vad du har varit duktig och städat och fixat, Alexander hade det nog garanterat roligare som fick leka ;)



Puss & Kram

2011-07-18 @ 22:19:52
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback