Söta lilla du! :)

Hej på er!
Nu har Alexander precis vaknat och jag har precis ätit middag.
Dennis jobbar ett tag till..

Har inte gjort nåt vettigt idag typ.. kört igång en maskin tvätt o tömt kattlådan och gått lite med golvmoppen..
Snart är det dags för Alexander att äta mat. Han brukar äta runt 17-tiden.

Sitter och kollar på Alexander nu när han leker på golvet så sa jag "Du är så himla söt" till honom.. så tittar han på mig och skiner upp med hela ansiktet... Kom allt en tår.. han är så fin min kille.

Nu är han här vid fotänden vid soffan.. han reser sig upp och står och håller i sig där och kikar på mig ;)
Jag tror han vill kela elr leka lite nu innan maten!


Här är innan idag

Nu ska jag va social med hjärtat!


Kommentarer
Postat av: Pauline

Skönt med en slappardag :)

Naw så gulligt! Förstår att det tårades ;)

Puss

2011-07-15 @ 10:34:05
Postat av: Jenny

Awww ja ibland blir man helt "salig" över sitt mirakel <3

Mysmysmys!

Puss

2011-07-15 @ 20:37:01
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback