Stå.. :)

Hej hej på er!
Vilken solig dag det är! =) Härligt!
Idag händer inte så mycket, vid 15-tiden ska vi köra till Bvc för lite vägning och mätning. Dennis ska ev följa med om han hann... han ska även jobba över lite idag trodde han.

Idag hoppas jag även att mitt paket kommer.. skickade bl.a. efter en sele som min kompis Pauline tipsade om. Hoppas att den funkar till liggdelen (han ska ju ha den när han sitter upp i liggdelen.. så han inte kan klättra och trilla ut)..

Nu har jag sett Alexander ställa sig flera ggr... Och har lyckats fånga det på bild =)


Lycklig han ser ut att va på sista bilden =)

Nä nu är den en liten kille som börjar bli hungrig o trött igen hör jag...
... Hörs sen!

Kram


Kommentarer
Postat av: Pauline

Åh vad duktig han e! :)

Hihi ja han ser riktigt lycklig ut <3

Hoppas med paketet kom, lr kommer snart iaf!

Puss

2011-07-05 @ 23:02:58
Postat av: Tora - Viggos mamma

åååh vad duktig han är er lillkille!

2011-07-06 @ 11:33:15
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback