Skärhamn Part One

Hej vänner!
Oj så mysiga dagar jag och min lilla familj har haft!
Redan i torsdags kväll tog Dennis, Alexander och jag bilen mot Skärhamn (som ligger ca 1 h ovanför Göteborg)..
Det förklarar det dåliga bloggandet.

I Skärhamn väntade våra härliga vänner Jenny, Peter och söta Alice i Jennys fasters sommarhus som vi fått låna! :)
Vi var framme där vid 23-tiden på torsdagen för att slippa all trafik som brukar vara på helgerna. När vi kommit fram på plats så hade de tagit fram bröd och gott pålägg, te och lite så.. himla gott efter att ha kört i 5h (med lite pauser givetvis..)

Detta var Alexanders längsta resa! Även första gången han sov (för natten) någon annanstans än hemma och BB. Måste säga att jag är riktigt stolt. Han var såå duktig hela resan! ♥

Efter vi ätit lite kvällmat där, så bäddade vi och la oss.. Alexander sov hyfsat under natten.. lite svårare med sömnen dagen efter.. men det har ändå gått bra.

Dagen efter blev lilla Alice lagom snopen att vi var där. Men hon blev nog glad när hon såg att Alexander var me. Dem gillar verkligen varann!


En duktig och tålmodig kille på väg till fina Skärhamn!

Ni läste kanske om mina kolasnören?! ;) Alexander var ju lagom avundsjuk att jag fick äta på "sladden" och inte han.. Han som älskar sladdar ;) Men han fick hjälpa mig att hålla det! :)

Vid kvällsmaten fick Alexander en present av Alice som hon shoppat i en liten butik i Skärhamn (när hon låg och sov gott i vagnen... inte dåligt ;-) hihi) Alexander blev mkt glad! Och lär komma till nytta sen när han kan borsta tänderna själv! ;)

Lite bus med pappa innan sängen väntade för oss alla!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hihi Ja Alice hon kan hon ;) Kul att ni kom :D

Ja han var himla duktig med allt Alexander! Som alltid :P



Pussa

2011-07-15 @ 21:14:06
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback