Besök! :)

God kväll på er!
Oj vad tiden har sprungit iväg idag!! Har varit en riktigt rolig dag, då vi fick besök av Jenny och Alice! =)
De kom vid halv 11 typ, blev lite gröt för kidzen. Sen frukost för oss! Trevligt med frukostsällskap! :)
Vi gick en liten promenad och har fikat på glass och coctailfrukt, massa lek o bus så klart, vi plockade lite vinbär i trädgården som Jenny fick med sig hem, vi har tagit massa kort, sen gjorde vi tacopaj och åt! Nu är man trötter efter en mysig dag!
Här kommer en hop med bilder :)


Tack för en rolig dag (som alltid ;) hihi)!


Kommentarer
Postat av: Pauline

Vilken tur att det blev så bra väder just idag :D

Vilka fina bilder det blir med den nya kameran, den där de ser ut att de ska pussas e ju bara för fin! :) O vilken rolig min Alexander fick till på golvet :P O Alice när hon har händerna för ögonen, ja vilka sötnosar det e :D O självklart så e bilderna på er oxå fina ;)

Vilket sammanträffande, jag ha med plockat massa vinbär idag, tog typ 2 timmar :O Både svarta o röda hade jag, skulle dock vilja ha fler röda för det var inte så mång a :/ Knappt en liter o svarta fick jag ihop 4 liter :P Så har du några röda över som du inte ska ha så plockar jag gärna dem ;)

Puss

2011-07-19 @ 23:10:11
Postat av: Jenny

Taaack för idag gumman! Vi har haft en toppendag! (Som alltid ja) :P

Hoppas vi ses snart igen!

Pussar

2011-07-19 @ 23:29:03
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Linda

hahah asså Alices tofs på håret är ju underbar! det står alltid rakt upp! :P kram

2011-07-22 @ 22:29:09

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback