Vår första ensamtid!

Hej vänner!

Ja idag var det då dags för min ensamtidsdebut och första gången för Alexander att va borta från mig i flera timmar. Ungefär 5h utan min älskling blev det.

Vi körde och lämnade Alexander hos farmor och farfar och faster Jonna.. och stannade där ett tag själva innan.
Sen blev det lite kramar o gos innan vi skulle åka.

Vinkade till Alexander och när vi svängde ut på vägen så kom tårarna!! :( Usch va det kändes i mitt hjärta! ♥

Först så körde Dennis och jag till Sportbaren i Lyckeby.. de har jättegod mat där. Vi åt två rätters...

Min snygging

Jag... hade inte på mig nåt spec mina jeggings, ett långt rosa linne och denna grå tröjan och mina converse.. en vit stor väska rotade jag fram ur garderoben nu när jag inte kunde ha skötväskan..

Förrätten- Vitlöksbröd med aioli och svarta oliver

Varmrätt- Plankstek

Yamyam!!

Sen blev det bio.. och den var himla bra! :) Tänkte mkt på Alexander såklart.. men jag kunde koncentrera mig ganska bra på filmen tycker jag.

Ett stopp på Maxi innan vi körde och hämtade vår älskling igen. Det hade gått bra.. trodde ju inget annat.. han hade ätit bra och sovit en timme, bytt blöja två ggr och lekt en massor. Letat upp varenda sladd i huset :P

Det var så underbart och se hur glad han blev när vi kom för att hämta honom! Han sken upp och sträckte ut armarna när jag lyfte upp honom. Och så gosade vi massor! ♥

Himla skönt att ha detta gjort.. som många har skrivit så är nog första gången värst. Förhoppningsvis går det lättare nästa gång..

Tack för all peppning från er! =)


Kommentarer
Postat av: Kjelle Bus

Den där planksteken hade jag inte tackat nej till ;-)

Bra att det gick bra på er första ensamtidskväll :)

2011-07-23 @ 22:07:59
URL: http://kjellebus.blogspot.com
Postat av: Pauline

Mysigt med både middag o bio! :)

Åh det e så himla mysigt när man kommer o hämtar sitt barn o de visar sån glädje :D

Puss

2011-07-24 @ 10:38:12
Postat av: Jenny

Oh så god maten såg ut :D

Så härligt att se den glädjen när ni hämtade honom <3



Puss

2011-07-25 @ 22:41:05
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback