Besök i fina vädret =)

Hej vänner!

Oj vilket åskväder det var i natt.. rejäla smällar och massa blixar.. samt massor med regn. Det gjorde att förmiddagen inte blev lika solig och varm som igår.. men den tittade fram igen framåt eftermiddagen och det har varit gassande solvärme :)

Idag fick Alexander och jag besök från Jenny och Alice.. även lilla pudeln Selma var med!
Har som vanligt haft en riktig toppendag!  Mest ätit och lekt med bebisarna.

Alexander fick fina presenter.. eftersom han fyllde 6 månader den 23 maj.

Alexander spanar in sin STORA present ;)

Fina förvaringsaskar ;D Passar utmärkt till Alexander.. han kommer nog minst sagt bli bil tokig sen ;)

Han fick även en liten pixi bok om Pelle Svanslös och två bodys

Den fina blombuketten var till mig och hjärtat till Alexander och det låg i den minsta asken :)

Det fina kortet som Jenny scrappat! Tack så hemskt mycket för blommor och alla fina presenter! =)

Äter lite frukost tillsammans.. det var gottigt =)

Sen blev det sovedax.. samspelta bebisar ;) De sov faktiskt länge.. Jenny o jag hann äta lite godis och dricka smultrondryck i solen på den halvfärdiga uteplatsen. Och vi hann även äta rabarberpaj som Jenny bakat med vaniljsås till och kaffe :)

Mys på uteplatsen

När våra sötnosar vaknat myste vi lite på filten i gräset

Jag sitter och kollar på sötnosarna

Alice får en blomma av Alexander

Jag och Jenny lilla Toy-pudel Selma =)

Sen åt vi bakad potatis med min goda röra.. alltid lika gott om ni frågar mig ;)


♥ Tack för en jätterolig dag ♥

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Jenny

Awwww vi som ska tacka!! :D Har alltid så roligt när jag träffar dig/er! :) Så kul att det blev fint väder me till slut :P

Du å Alexander får gärna komma hit nån dag när ni har tid å lust... Alice vill gunga igen med Alexander ;)

Pusss

2011-06-02 @ 13:34:14
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Pauline

Usch ja riktigt otäckt åskväder, vi hade det precis över oss så blixten hann man precis se när knallen kom :S Blää som tur var så sov Molly gott iaf!

Vilka fina presenter :D

Mysigt ni verkar ha haft det iaf, som alltid när man träffas ;)

Hihi vad gullig han e som börjar ge blommor redan nu! Undrar om det blir en tjejtjusare av honom? ;)

Puss

2011-06-02 @ 21:03:26

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback