Changes of plan

Blev lite ändringar ikväll... Alexanders farmor ringde och frågade om vi ville komma bort o grilla lite hos dem.. Vi hade nyss proppat i oss hemmagjord pizza.. men åkte bort på en liten matbit ändå.. efterråt fick vi jordgubbar med glass.. Nästa sommar ska jag frossa i jordgubbar.. nu vågar jag inte äta så mkt när jag ammar.. han har inte reagerat av det på nåt vis vad jag märkt, men jag har ju ätit i måttliga mängder me ju =)


Mina boys på Öland

När vi kom hem sen så fyllde Dennis upp badkaret.. så då bubblade vi alla tre. Efterråt så ammade jag Alexander och nu sussar han gott i vagnen.. men får väl snart gå upp o lägga oss.
Hoppas ni har haft en bra dag!

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hihi, ja ibland blir de allt ändrade plane =) Kul de ju!

Inte fel me grillning!

Puss

2011-06-26 @ 22:02:07
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback