Egen pool

Idag skaffade vi en "liten" utomhus pool till Alexander!
Gud vad han älskade att bada i den ♥
Så glad kille.. han älskar verkligen vatten!
Och poolen va ju faktiskt hur snygg som helst! =)


I väntan på att poolen fylls upp... ser ni vad lockig han är! Han har minsann fått mina lockar! På mig hatar jag dem.. men på honom älskar jag dem! ♥

♥ Fina ögonen ♥

Draken.. men den e snäll.. den sprutar vatten istället för eld ;)

Alexanders borg! Den kan även spruta vatten på sidan =)

Glada vatten killen!

Sprattelli


Kommentarer
Postat av: Pauline

Åh vilken rolig o söt pool, får vi ta o inviga sen allihopa :D

Gulligt med lockar ju ;)

Puss

2011-06-05 @ 12:25:51
Postat av: Jenny

Haha! Vilken gullig pool!!

Ja Alice å Alexander får bada ihop nån dag :D Myyys!

Ja sååå fint me lockar!!

Pössss

2011-06-05 @ 21:52:42
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback