En dag på stan!

Hej på er!

Idag åkte jag in till stan för att träffa Pauline & Molly!
Vi gick runt i massa affärer.. jag letade efter en present till syrrans bonusdotter..  men hittade tyvärr inget jag gillade.. elr som jag tror hon skulle gilla..
Vi åt buffé på Thai och Alexander var så där jobbigt övertrött... han ville icke sova... fast när jag tog upp honom ur vagnen blev han så glader.. =)


Alexander sitter och kramas lite med Pauline på Royal Thai

Mollysen =)

Dem fick såna där krispiga grejer att äta..

Jag & Alexander

Molly hade köpt en present till Alexander! En vääldigt passande sådan :) Men han får växa lite till, sen ska han ha den när pappa spelar fotboll! =)

Alexander tackar så mycket! :D ♥

Tack för idag gums.. och att du stod ut med en trött mamma o grinig son några timmar!


Kommentarer
Postat av: Pauline

Hihi ja man e bara glad över att se er, vilket humör ni än e på ;)

Så farligt tyckte jag inte det var med Alexander men man kanske e härdad efter alla år i barnomsorgen ;) Haha nej men det e nog jobbigare när det e ens egna som e ledsen, man själv som får ta det med :P

Fina korten blev :)

Hihi ja jag tyckte den passade in bra i eran familj :D

Puss

2011-06-30 @ 19:23:28
Postat av: Jenny

Åh men vilken söt Body :D Verklien passande :D

Ni ser ut att haft en mysig å bra dag, trots att du inte hittade va du skulle :)

PUSSSS

2011-06-30 @ 22:43:50
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback