En dagens... en Ernst ;)

En liten dagens outfit kommer här.. (så mörkklädd han blev, ser jag nu)


Grå kortärmad body H&M
Marinblå kofta H&M
Byxor typ Ullared

Han blev en liten barfota Ernst Kirchsteiger idag :P Men snart åker nog sockarna på me.. Idag när vi vaknade så va han hur hes, hostig och slemmig och nysig som helst... Min stackars gosse!
Han har ingen feber iaf och han är busig som vanligt.. lite kortare stunder dock innan han behöver vila. Han var mindre glad för näsdropparna idag.. konstigt, ibland går det hur bra som helst och ibland gråter han som en stucken gris.

Nu börjar det bli grötdax här!
Ha det bra!

Kram


Kommentarer
Postat av: Malin & Prinsessan

Tack så mycket :)



Hoppas ni får en bra dag!

2011-06-21 @ 11:57:32
URL: http://malinsblogg.se
Postat av: Jenny

Hihihi, En liten min-Ernst :P Men Alexander är hemskans mycket sötare tycker jag :P



Puss

2011-06-21 @ 13:24:54
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Pauline

Stackarn, hoppas han kryar på sig snart!

Hmm ja lite konstigt att det e olika med dropparna..

Hur e det med hans utslag nu?

Puss

2011-06-21 @ 19:19:49

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback