Lövet


Torsdagen spenderade vi några timmar i Karlskrona.
Det var ju Lövmarknaden! :)

Knökat med folk var det, superhärligt väder.. lite blåsigt ibland dock!
Vi handlade inte så mkt men lite.. typ ett par jeansshorts till mig, en plånbok o solbrillor till Dennis, lite godis o bigaråer.. var v'l typ det..

Vi gick tillsammans med Dennis bror Philip m. familj.. Och satte oss på uteserveringen på Stars and stripes... Dock fick vi vänta en timme på maten! :( Inte så kul och så med de små me.. fast tiden gock hyfsat fort 'ndå till maten ääntligen kom.

Lina och Philip

Dennis och jag

Min mat.. var gott och man var ju hungrig ;P

Mina killar

På kvällen sen åkte vi hem till Philip... Dennis hjälpte dem att lägga taket i badrummet de renoverar. Vi grillade, kollade lite på film, dansade på wii dansmatta (skiiitkul.. har fått låna hem det! hihi), busade med barnen och åt godis =) Var trevligt och vi åkte inte därifrån förrän efter kl.23...

Sen fick det bli sängen!

Kram!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja de lät ju allt länge att vänta på maten! men huvudsaken att den va god iaf :P Mysigt me marknad! Gick de bra me barnvagn? Eller bar ni omkring på Alexander?

Pöss

2011-06-24 @ 22:57:39
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback