Shopping!

Unnade oss lite nytt i klädesväg me!
Dennis köpte nya jeans och jag köpte nya jeggings..

Som mjukisbyxor!

Provade först stl 26.. fick på mig de men kunde inte knäppa, så fick prova stl 27 istället.. fick på mig och kunde knäppa men inte andas :P Så det fick bli stl 28 som satt som en smäck men fick sys upp, för de va förlånga :P

Blev lite nya strumpor till mig och hårspännen och ett par svarta vanliga leggings :P
Även lilleman fick lite nytt... hittade bl.a. en tröja på rean för 20 kr billigt och bra..

En kofta, en tunn tröja, en kortärmad body, ett par jeans shorts och 3pack strumpor med halkskydd..


Kommentarer
Postat av: Jenny

hihi, Ja det är bra me rea minsann :P Snygga jeansleggingsarna va :D me love leggings :P Sååå mkt bekvämare än jeans :P



Puzzzzz

2011-06-11 @ 21:22:20
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Pauline

Vad kul att ni hittade lite nu! De var jättesnygga, älskar den färgen :) Kan tänka mig att de e bekväma!

Bra med rea ;)

Puss

2011-06-12 @ 11:36:16

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback