Sommar... sommar å sol!


Hejsan svejsan!
Idag tillbringas dagen mestadels ute! I underbara sommarvädret! =)
Idag fick jag till och med tillfälle till att använda mina nya jeansshorts utan att frysa benen av mig! :P Jag har sjukt svårt att få färg på benen tyvärr.. fler som får kämpa med det?

Just nu sover gullungen här inne.. men funderar på att gå ut.. han sover ändå i vagnen, men risken är att han vaknar då..

Dennis han klipper gräset nu.. och jag har inte gjort nån nytta alls än! Skäms på mig!
Ha det så bra!

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Pauline

Så fin bild på dig hjärtat!

Kan säga att jag har oxå fruktansvärt svårt att få färg på benen :/

Ja idag har det varit jättehärligt :) Skönt att du fått använda dina jeansshorts med :P



Orkar inte kommentera alla inlägg du gjort sen jag kollade sist, e ju några stycken ;) Men väldigt fina bilder du tagit o kul att ni haft en trevlig midsommar! <3

Ska kolla in videon sen, den vill inte riktigt som jag vill nu :P

Puss

2011-06-26 @ 18:53:12
Postat av: Jenny

Tjenna puddingen!

Du ser allt ut att ha fått lite färg i ansiktet! Fiint!

Usch ja... benen ger jag upp me... Tar bruncreme istället :P

Puss

2011-06-26 @ 22:03:35
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Vad fin du är gumman!!

Hoppas ni hade en fin midsommar med massor av sol!



Kramar <3

2011-06-27 @ 21:39:32
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback