Student nr 2

God kväll!
Gud så seg jag har varit idag.. Dennis kom hem vid 9-tiden i morse när han ändå skulle på jobb i Torsås.. Han ville bara ge oss en puss o sen köra vidare.. Men jag va totalt död! Alexander me.. han har ju vaknat några gånger och ätit.
Vid 16 som först orkade jag fixa iordning mig.. duscha, föna håret, platta håret, sminka mig, bestämma kläder till mig och Alexander, ta på mig, amma...
kl.17 skulle vi nämligen på studentfirande nr 2! Blev lite stressigt men jag hann ;)

Det var Dennis kusin Gustav som tog studenten idag i ösregnet. Tydligen var det väl uppehåll i stan just när han gick ut.. men här har det bara vräkt ner. Som tur är har vi suttit inne (inglasad altan)..

Vi blev bjudna på god mat.. bl.a. sallad med couscous, torkad tomat, ruccola, feta m,m. Parmaskinka, salami, tunnbrödsrullar med god fyllning, advokado, räkröra, olika ostar, smörgåstårta... Ja där fanns lite att välja på.. Dennis är väl inte helt mätt nu kan jag tänka mig.. den kräsne :P

Och sen blev det ju tårtor o så...

Tog inga bilder idag...

Fy ska nog upp o nana snart innan jag däckar i soffan! Imorgon blir det "nog" stan!

Kram på er

Här kommer en mysbild från igår på Alexander och hans farmor =)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilken fin bild! Göra svart-vit å rama in å ge till Farmor som present kanske?! :P

Pussa

2011-06-10 @ 22:30:52
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Pauline

Drygt när man e så seg o måste iväg :/

Inte dåligt av dig att bli klar på en timme med allt som du gjorde ;)

Mums vad gott det lät!! Haha men smörgåstårta äter han väl iaf?! Lr kanske tröttnat på det :P

Men du, se nu till att vila lite med efter denna hetsiga veckan! Du måste ju orka med besök på måndag ju ;)

Puss

2011-06-10 @ 22:34:56
Postat av: Hanna

Pauline: Nä han är inte glad för smörgåstårta. Han brukar smaka.. och då skär han så nära tårtan det går typ :P



Jenny: Ja det kanske man skulle :)

2011-06-11 @ 08:56:40

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback