Trötter

Hej på er!

Nu har jag sovit en stund på soffan medan Dennis tog hand om Alexander.
Behövde verkligen det.. såå trött! Hoppas jag piggnar till lite snart!

När jag vaknade var Dennis o Alexander inte kvar.. gick och ropade på dem innan, men fick inget svar.. så ropade ute me och då är dem ute och Dennis går och försöker somna en trött Alexander i vagnen.

Dennis skulle laga maten sen.. pannbiff o potatis o sås snackade han om.. gott!
Ska strax skriva om dagen.. måsta bara asa mig upp efter sladden till mobilen, för har lite bilder att föra över =)

Usch, jag brukar väl egentligen inte klaga.. men fy farao vad jag är trött nu för tiden. Totalt slut har jag varit nu några dagar. Jag måste verkligen försöka sova lite om dagarna

Puss o kram


En trött mamma


Kommentarer
Postat av: Pauline

Vad skönt att du kunde sova en stund iaf!

Ja fy det tar på krafterna, e såå glad över att molly sover så bra nu, peppar peppar :P Lägger henne runt halv 9 o sen vaknar hon allt mellan 7 o 9 på morgonen :)

Lite otäckt att de inte var inne när du vaknade :P

Mums det lät gott!

Puss

2011-06-30 @ 19:16:16
Postat av: Jenny

En SÖT mamma tycker jag allt!

Men visst är man trött... Klart, man får ju aldrig liksom verkligen sova ut.... Och sen vara på helspänn hela dagen... Det är ju full rulle! Man kan ju inte direkt bara sitta och ta det lugnt :P



Pussa

2011-06-30 @ 22:45:13
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback