Jonnas Student =)


Glädjetårar

Min snygging bland allt folk =)

Alexanders farfar och faster =)

Lina håller Alexander på ena armen och sin Elias (Alexanders kusin) på den andra :P

Rökmaskin och Dj hade de på lastbilsflaket ;)

Glada studenter =)

Sen fick hon åka denna bilen hem. Dennis fick låna grannens BMW cab.. ååh vad jag saknar min!

Rosa tema ;)

Maten som jag hjälpt Kristina med

Mums!

My boys matchade i blårutiga skjortor =)

;-)

Alexanders kusin Elias

Alexanders kusin Malte

Joel med sin Malte och Dennis med vår son

Tårtdax

Massa godsaker

Jonna och Phille

Svärmor, Dennis kusin Frida och Lina

Presentöppning

Min älskling var så fin i skjort(body) och byxorna från dopet


Kommentarer
Postat av: Pauline

Haha inte dåligt att ha både rökmaskin o dj :P

Skönt att det var uppehåll när de gick ut, ser iaf ut så på bilderna :)

Maten såg verkligen god ut ;)

Hoppas ni hade trevligt!

Puss

2011-06-10 @ 16:55:41
Postat av: Jenny

Åhh... man längtar allt tillbaka till vår student! Vilka tider de va! Sån glädje!

Så fina "pojkarna" var... Men skulle vilja se lite bilder på dej me gumman! Händer ju inte så ofta direkt! :P

Söta kusiner han har!

Men Hanna... Inte ska du väl sakna en BMW?! :P Du vet väl va de e för skillnad mellan en snigel å en BMW? På snigeln sitter slemmet på utsidan :P Hehehehehehe ;)



Pussar!

2011-06-10 @ 22:27:43
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jenny: HA HA HA HA :P

2011-06-11 @ 08:54:56

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback