Studenten =)

Igår var det 7 år sedan jag tog studenten! Här kommer några bilder från dagarna kring studenten =)

Jenny och jag =)

Klassen.. lilla jag är 3 från vänster längst ner

Jag nån dag innan studenten ;)

Jag, Linda, Jenny

Jenny, Linda, Jag

=)



Tänk 7 år sedan! Hjälp! Vart har tiden tagit vägen!?! Ibland kan jag längta tillbaka till denna tiden.. Alla vänner man träffade dagligen och alla roliga fester. Men studenten minns jag som en befrielse! Jag tyckte skolan var jättejobbig och jag var så stolt som klarat mig igenom denna tid! Aldrig mer plugga kände jag då.. och faktiskt så gör jag det än idag!

Tänk nu 7 år efter studenten har jag en bebis.. jag har en fästman, en helt egen familj, jag bor i hus, jag har fast jobb, djur, bil m.m.

Helt underbart är livet nu!
Men jag saknar det här att kunna träffa mina vänner.. skulle vilja kunna göra det oftare!

Detta året tar Dennis syster studenten.. och Dennis kusin! Så det blir studentfirande 2 dar i rad! :)


Kommentarer
Postat av: Pauline

Vad fin du var!! Och är fortfarande ;)

Ja det e sjukt hur fort tiden går egentligen! Tur iaf att man lyckats o kan vara nöjd över sitt liv :)

Hihi ja väldigt skönt att vi valde såna bra linjer så man inte behöver plugga mer om man inte vill :P

Ja det e synd att man inte kan träffas så mycket som man vill :/

Puss

2011-06-05 @ 13:12:59
Postat av: Jenny

Sccccchhhhkååååål Hanna :P

Åh vilka härliga minnen! Jag tyckte att det var sååååå roligt att ta studenten! Men tyckte allt att det var lite vemodigt... :S Man visste ju att många kompisar skulle man nog aldrig mer träffa... Å så har de ju blivit!

Den 5e bilden uppifrån är det Linda som är med oss =)

Pussar!

2011-06-05 @ 21:42:43
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Tea

:)..Tiden går fort.Tycker inte du har ändrats till utseendet någonting :)..bara lagt på dig lite...men dt passar dig perfekt. :)

2011-06-05 @ 22:39:34

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback