Alexander 4 månader =)

* Kan nu vända sig från rygg till mage (25/2 första gången)
*Har vänt sig från mage till rygg 2 ggr
* Skrattar när man gör olika ljud
* Åkt på sin andra förkylning... med hosta o lite slem... men inte lika mkt eller långvarig som första gången
*Har börjat äta gröt, går ganska bra att ge... spottar ut lite. Premiär 13/3... men äter nu smakportioner 2 ggr om dagen.
*Har bara några få kläder i stl 56 nu, använder mest kläder i stl 62
*Använder hoppgungan ibland, men kan inte hoppa ännu.
*Har klippt av hans lilla tofs som han haft på hans högra sida vid örat och sparat som minne
*Tycker om att stå och sitta mer än att ligga ner
*Babygymmet inte lika intressant längre, så fort man lägger honom där så vänder han sig till mage
*Har stl 3 i blöjor och har haft det länge.. vi köper Pampers Active Fit som vi tycker bäst om
*Varje natt när vi sover så ligger han på tvären med huvuden mot mig, får rätta till honom många ggr :)
*Tycker det är jättespännande att prata med pappa i mobil då jag har den på högtalarläge :)
*Dreglar jättemycket och det kliar där tänderna ska komma. Stoppar in saker i munnen
*Visar tydligt när han funderar ;)


Lite uppdatering =)

Kram


Kommentarer
Postat av: Pauline

Hihi det händer mycket nu! Roligt att se alla framsteg :)

O vi har ju inte setts på över en månad då, har ju inte fått se lillkillen vända sig ens :/ Han lär ju ha vuxit till sig som bara den när jag ser honom imorgon ;)

Puss

2011-03-23 @ 13:27:58
Postat av: Jenny

Ohhh skrattar han nu?! Så roligt, det får du filma så jag får höra =)=)=)

Roligt med allt som händer.... Men jag får lite panik över att det går så fort...

Hoppas Alexander haft en härlig 4 månaders dag <3

Pussar och kramar till er

2011-03-23 @ 21:23:02
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback