Idag..

Hej! Då var helgen snart slut..
Jag lyckades inte somna förrän två tiden i natt.. vände och vred på mig. Men efter två aldedon mot ryggvärken så somnade jag till slut och fick sova till Alexander väckte mig vid 3 och vid 5 och vid 7 och sen vid 9 och då väckte han oss för då satte pratkvarnen Alexander igång ;) Då ville han inte sova mer. Men vi piggnade ju till när vi såg hans leende =)
Det första vi började med var att städa sovrummet, tog ner tvätt, dammsög o skurade golvet och vädrade.
Sedan åt vi frukost och därefter tog vi hundarna med oss på en promenad till Brändabo (ca 1km från oss) till Alexanders farmor och farfar.
Nu har vi hängt upp lite tvätt som vi körde igång innan och ska snart åka till Torsås nya Pizzeria och köpa hem pizza och till affären med en sväng o köpa lite mjölk o sånt vi behöver.

Ha det gott!!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Jenny

Usch då... Stackars din rygg! =(

Hihi så komiskt .... Jag har också städat i sovrummet idag :P Haha!



Pussar

2011-03-20 @ 20:57:57
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Pauline

Usch tråkigt när det gör så ont att man inte kan sova :( Att du bara orkade städa sen :P Men skönt att ha det gjort!

Ja deras leenden gör underverk för själen <3

Hoppas pizzan smakade gott :)

Puss

2011-03-22 @ 17:25:08

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback