Viktminskning

Hejsan! :)
Usch nu väntar oväder igen.. med massa blåst! :(
En sak är säker... jag ska hålla mig inne.. hemma!
Det enda vi ska göra när Dennis kommer hem är att köra till Fågelmara och hämta ut ett paket med gardiner jag har skickat efter :)

Nu väntar jag på att plutt kan somna, så jag kan äta lite frukost...
Tänkte göra mig lite mannagrynsgröt..

Nu i morse vägde jag 55 kg.. man väger ju alltid mindre på morgonen.. Men det är vad jag vill väga..
Dennis hade oxå gått ner en himla massa... vågen stod på 96.4kg i morse sa han! :) Var inte längesedan han vägde 106kg känns det som. Men han har verkligen blivit liten i maten.. vi äter typ lika mycket :P

Nä, nu sover plutt... så nu blir det frulle!

Kram


Kommentarer
Postat av: Pauline

Hihi här blir med en hemmadag! Behövde inte ens gå ut för att kolla posten för den tog Henrik :D

Oj inte illa att minska i vikt, skönt att du har kommit till vikten du vill väga ;)

Kul att Dennis med minskat, konstigt när han inte kunnat träna.. Kanske e musklerna som försvunnit då? ;)

Puss

2011-03-10 @ 17:11:51
Postat av: Hanna

hihi nä musklerna har han kvar.. han har till och med tränat upp det opererade benet nu så det är bara 15% svagare än det andra :D puss

2011-03-10 @ 18:56:41
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Postat av: Pauline

Oj fy tusan så bra!! Det gick snabbt tycker jag :) Snart fotbollsträningar igen då?

Puss

2011-03-10 @ 20:15:44
Postat av: Jenny

Åh så gott me mannagrynsgröt :D



Va duktiga ni är som gått ner så mkt! Ni har väl knappt behöva anstränga er ens???



Pussa

2011-03-14 @ 17:59:55
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback