Sängen.. sin alldeles egna säng ;)

Nu för tiden hamnar Alexander så här X antal ggr varje natt.. Jag har inte mkt plats kvar hehe..

Så i morse vid 8-tiden testade vi att lägga honom i sin egen säng, så han fick prova och sova där några timmar. Det gick bra och han somnade efter ca 5 minuter. Han låg och vred sig och så först lite ;) Men inga tårar.
Vi sänkte ner sängen och grinden och ställde så nära min sida som det gick, så han känner närheten som han är så van vid och jag ser honom och kan lätt ge honom nappen och så vidare.

Kan tjuvkika på honom och han ser mig också.

Ligger och kikar på Laban och Labolina

Hej gosenallen...

Hm, vad är det nu som inte stämmer??

Att det ska va så skönt att sova på tvären överallt!?! :P Nåväl, nu får han trängas med sina nallar istället och mamma får lite bekvämare för sin rygg :)

Lite gos med pappa innan uppstigning =)

Kram


Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha jaaa varför ska de ligga på tvären?? Oftast får jag den sparkiga änden bredvid mig! Men konstigt nog ligger Alice inte på snedden när hon ligger i sin vagga :P blir väl lite väl trångt kanske :P

Duktigt av honom att sova i egen säng en stund!!

Fina bilder Gumms!

Pussar

2011-03-26 @ 13:09:18
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Pauline

Hihi ja jag fattar inte hlr hur det kan vara så skönt att sova på tvären :P

Då e väl Dennis glad när Alexander ska sova i sin säng, han ha ju velat det ett tag ;) Skönt att han inte blev ledsen, hoppas det går lika bra ikväll :)

Ja det kan inte vara så skönt för ryggen så hoppas han sover bra i sin säng så du kan få sträcka ut dig riktigt! :) Men det kommer kännas konstigt kan jag lova :P

Vilken fin pyjamas han har på sig ;)

Puss

2011-03-26 @ 16:50:59
Postat av: Tea

Akiim låg varje natt på tvären..och fötterna vid huvudkudden oxå :)

2011-03-30 @ 18:43:12

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback