Jenny & Alice

Hej hej!
Det har varit en hemskt trevlig dag idag! Fick ju besök av Jenny & Alice! Med sig hade hon en fin blomma och en alkoholfri Persikocider =) Tack så mycket gums! :)
Vi åt lite frukost och fikade tillsammans och Jenny öppnade en liiten present till Alice från Alexander.

Jag & Alexander

En liten smycketask till Alice från Alexander

Jag hade bakat... en kladdkaka med fyllning.. blomma av nöt-créme och strössel.. den va supersmarrig ;) Serverdes med hallonglass och sprutgrädde =)

Jenny innan vi hugger in ;)

Jenny med sin underbara dotter

Jag & Alice

Jenny med våra fina bäääsar

Det blev en liten promenad också =)

Våra älsklingar sussade sött i sina vagnar

Min fina underbara älskling <3

Sen var det matdags.. och idag onsdag stod detta på menyn: Färsfylld aubergine med fullkorns bulgur och sallad till.
Och här nedan kommer lite bilder på vår busar som inte va såå sugna på att vara med på kort idag :P



Tack för sällskapet idag!


Kommentarer
Postat av: Pauline

Mysigt ni verkar ha haft det :) Vilken söt min Alice har på det kortet när du har henne i knät :P

Kakan ser supersmarrig ut oxå ;)

Puss

2011-03-02 @ 21:13:07
Postat av: Jenny

Tack för att vi fick komma Gumman! Har haft en toppendag!

Hihi våra små älsklingar... Inte lätt att få de att bli bra på kort tillsammans :P :P

Tack för den fina presenten till Alice!

Pussar

2011-03-02 @ 22:12:04
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback