Besök av Pauline & Molly =)


God kväll!! Trots en skrämmande morgon (med spindeln), så blev resten av dagen himla bra. Pauline & Molly kom hit vid 11-tiden. Och åkte vid halv 6 typ. Tiden gick jättefort! Men så e det ju när man har kul ;)
Jag bakade lite ostsconesbullar.. super gott faktiskt.. och till er ost-hatare (Jenny t.e.x. hihi ;P) så smakar dem inte ost, utan dem blir bara mer saftiga. Receptet kommer i annat inlägg. Alexander fick låna Mollys barnstol när han åt gröt. Men efter han dunkat i bakhuvudet i ryggstödet så fick jag ta upp en gråtande Alexander och trösta honom, så det blev ingen mer gröt då.. lille älsklingen ♥ Senare åt han en hel portion gröt i sin babysitter :)
Jag hade bakat en kladdkaka till oss också som vi åt.. den blev god.. hade bröat formen med kokus.
Och så blev det lite fotografering.. bland annat på Mollys underbart fina ögonfärg. Syns tyvärr inte så väl när korten är så små.
Tack för idag!
Längtar tills nästa gång vi ses!

Kraam


Kommentarer
Postat av: Jenny

hihihi (A) Men de lät gott faktiskt :P Jag älskar scones! :P

Ja vilken fin ögonfärg Molly har! Har hon samma som mamsen?

Ajajaj =( Alice dunkade också huvudet i sin stol innan vi hade skaffat sittdynan :( AjAjAj!



Pussar

2011-03-24 @ 21:34:40
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Pauline

Ja dagen blev verkligen en bra dag :) Hihi javisst e det så ;)

Ja fy det var ju så typiskt när han väl satt o skulle äta :/ Men himla bra att han åt så duktigt sen :D

Ja allt var så gott! E inte heller nåt större ost-fan men det smakade inte alls illa ;)

Tack själv vännen, längtar jag med <3

Pussis

2011-03-24 @ 21:36:53

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback