Promenad i regnet

Ja som tur väl va det inget spöregn utan mest dugg..
Vi tänkte ta en liten runda så Alexander fick sova.
När vi precis stängt dörren, märkte vi att det börjat regna, så jag tog på regnskyddet på vagnen och så skulle jag lämna skötväskan hemma.
Så jag sa till Dennis om nyckeln till dörren.. Och då märkte vi att ingen av oss hade någon nyckel och vi har ju en sån dum dörr som låser sig om man stänger dörren om man inte tar upp den lilla pluppen.
Så det va bara till att traska hem till Dennis föräldrar.. inte så jättelångt, men inte så kul i regn heller.. där hämtade vi iaf extranyckeln o gick hem sen igen :P


Kommentarer
Postat av: Pauline

Haha vad typiskt! Tur iaf att du redan fått på regnskyddet och att Dennis föräldrar har en extranyckel! ;)

Tur att det inte e så långt men tar sin lilla tid, särskilt med 2 hundar som ska lukta o ha sig :P

Puss

2011-05-15 @ 17:38:04
Postat av: Jenny

Hihi! Ojdå! Precis så jag gjorde här hemma för ett tag sen :P Har likadan dörr... Lite jobbigt!

Men tur ni har rätt nära iaf =)=) Å att de inte va snöstorm ;)

Pusss

2011-05-15 @ 19:45:32
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback