Bakning & hårfix!

Hej sötisar!
Tänkte slänga in med ett inlägg nu innan jag ska natta Alexander!
Vi har haft en bra dag, efter frukost tog vi en promenad hem till hans farmor o farfar. Fikade på lite lussekatter och så :)

Nu har vi precis ätit middag. Idag lagade jag köttfärslimpa med kokt potatis och kokta morötter och god sås till. Medans jag lagade maten var Alexanders farfar/min svärfar här och hjälpte Dennis att bära ner bord och stolar från garageövervåningen.

Nu är Dennis och handlar för sen ska jag baka! :) Blir kladdkaksmuffins och ev franska sega chokladmaränger.

Imorgon blir det fullt upp men en rolig dag! Dennis har semetser imorgon :) Och vi har bokat tid mellan 8-12 för klippning och jag ska även färga håret på salonge Etage hos hans lillasyster. Sen får vi leta present till min systerdotter Amanda som ska firas imorgon :) Så på kvällen blir det ju kalas för henne! Och försöka hinna städa o greja inför Alexanders kalas på lördag!

Så imorgon hinns nog inte någon dator med!

Ha en bra kväll! KRAM

Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Skönt att få klippa och färga såhär innan jul :)

kram

2011-11-24 @ 21:16:30
URL: http://jagochliten.webblogg.se/
Postat av: fian- mamma till Alex

Åh så härligt att få håret fixat. Jag har en rejäl utväxt nu, inte kul. Men ska till salongen den 11 dec, då ska jag o mina kollegor fixa våra hår :) skönt att få det fint inför jul o nyår ;)

Hoppas det går bra med baket o kalaset. Förstår att du inte hinner med nån dator, ibland har man så fullt upp med annat. Känner själv lite så denna veckan. Är nåt varje dag hihi så då kommer bloggen åt sidan lite. Idag är det städning inför advent o morgondagens tjejkväll. Då kommer min gamla tjejliga hit på middag, ska bli så himla kul. Ikväll ska en killkompis till oss sova här. Blir nog pizza ;) O sen på söndag ska vi på 1 årskalas. Ha en jättefin helg vänner! Puss o kram

2011-11-25 @ 11:33:24
URL: http://fianandersson.blogg.se/
Postat av: Pauline

Mysigt med en fika hos svärisarna :)

Skönt att Dennis kunde ta en semesterdag så ni fick lite gjort :)

Puss

2011-11-27 @ 21:01:15
URL: http://http:/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback