Vintern räddad

Hej på er!
Passar på med ett litet inlägg nu medans Alexander vilar.. han har inte somnat än, men jag hoppas han gör det en stund :)

Igår på Ullared köpte jag bland annat lite värme till mina fossingar!

Lite tjockare strumpor samt de underbara innetofflorna jag har på mig här!! Har även på mig termoleggings som jag köpte på mig 3 par :)

Och dessa supersköna, riktigt varma, vattenavstötande vinterstövlarna! Och så är de ju såå snygga med tycker jag iaf ;)

Och inte nog med detta köpte jag (och Dennis) termobyxor.. mina från Peak! Och underställ..
Jag som fryser om skinkorna lätt (hehe) köpte mig en värmedyna till bilen eftersom vi inte har värme i baksätet där jag alltid sitter när vi åker hela familjen!

Känns som att vintern är räddad ;)

Och när vi ändå pratar vinter så köpte vi så klart en fin blå babypulka till Alexander! ♥

Ja det va lite av det som fick följa med hem! Men mest blev det som sagt julklappar och sånt!
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Perfekt att köpa på sig lite till vintern juh :D En pulka måste vi köåpa till Alice me =) Mys att kunna dra runt de i de =) ja stövlarna va jättefina!! skönt med ett par riktigt varma och gosiga!

Pussa

2011-11-09 @ 21:14:12
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Snygga skor! Längtar verkligen efter snön nu så man kan börja använda alla vinterkläder och skor.

Kram

2011-11-10 @ 14:30:41
URL: http://jagochliten.webblogg.se/
Postat av: fian- mamma till Alex

Åh varma o gosiga socks :) dax att börja ta fram. Köpte på mej några förra året. Så mysigt att strosa runt i hemma.



Jättefina stövlar! :)



Å nej, missade självklart inte bönderna igår hihi spännande nu ;)

2011-11-10 @ 16:52:59
URL: http://fianandersson.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback