Dåligt med sömn

Hej på er!
Åh idag har sömnen inte alls velat som jag... sova! Redan vid halv 1 tiden vaknade jag.. slumrade ca en timme till och sen vaknade jag och sen dess har det varit kört! Har vänt och vridigt mig, testat allt möjligt som att tömma kisseblåsan, äta lite, dricka lite.. sen när jag lagt mig igen så kom Dennis och Alexander hem. Och då blev det kramas lite med plutten och sen försöka igen. Men det gick verkligen inte. Så det ska bli spännande och se hur denna natten kommer gå! Tur Dennis har köpt hem en RedBull ;) Hoppas den hjälper!

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Usch, jobbigt att inte kunna sova! Hoppas du har haft en härlig lördag :) kram

2011-10-22 @ 20:32:21
URL: http://jagochliten.webblogg.se/
Postat av: fian- mamma till Alex

Hej fina



åå så jobbigt när man inte kan sova. hoppas det gick bättre inatt.

vad hittar ni på idag?

jag sitter o dricker en kopp kaffe, mina killar sover nap, funderar på en prommis sen. Så fint höstväder.



massa kram

2011-10-23 @ 11:52:20
URL: http://fianandersson.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback