Denna dag!


Alexander myser med farmor innan ikväll

Hej på er! Jag har varit dålig på att svara på era kommentarer nu, men ska se om jag kan göra det imorgon :)
Idag har det varit en trött dag.. tror jag är för trött för att sova nu :P Hur man nu kan vara det?
Idag när jag kom hem från jobbet så gick jag och la mig med en gång.. Dennis och Alexander steg upp när jag la mig (halv 8)...

Klockan halv 10 vaknar jag... jag hör hur någonting riktigt smäller och klankar.. Yrvaken som jag var springer jag ner och ropar på Dennis flera gånger och frågar vad det är som låter och vad det är som luktar och Dennis springer in i pannrummet! Då har pannan gått upp i kok och var uppe i 95 grader :O Vi har inte eldat innan sen innan sommaren, och Dennis hade varit och kollat till pannan var 10 minut.. så så fort gick det att få upp pannan så och han öppnade ventilerna till tankarna... usch så läskigt.. lät precis som hela huset skulle sprängas :S Usch! Blev rädd där faktiskt.. fast det skulle ju nog inte hänt, utan det hade nog bara blivit att pannan gått sönder tror jag... hoppas jag :P

Jag gick upp och la mig en stund till och vid kvart över tio kom Dennis upp med Alexander, då skulle jag få honom att sova, vilket tog en stund.. Dennis åkte till jobbet.. och jag fick sova en stund..
Sen när Alexander vaknade fick han lite att äta och sen leka på golvet medan jag städade lite.

Dennis kom hem halv 5 och en stund där efter kom Johan och då satte de igång med taklisterna, 19.15 la jag Alexander och ca 20.00 fixade Dennis lite makaroner, mamma Scans köttbullar och ketchup till oss...

Och nu är kl.23 och jag är vaken än :O Fattar inte hur jag orkar egentligen.. vi hade rätt mkt i natt på jobbet med.. Men nu ska jag ta och stänga ner här.. känner att jag mest svamlar nu!

Önskar er en god natt! Kramis kram

Kommentarer
Postat av: fian- mamma till Alex

Hej hej vännen

Usch va otäckt men tur det inte hände nåt iaf.



Hoppas ni har en skön torsdag. Här är det lugnt, har varit ute på en långprommis idag oxå :) jätteskönt!

Nu blir det att helgstäda. Kram kram

2011-10-13 @ 12:05:46
URL: http://fianandersson.blogg.se/
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Förstår verkligen att man är trött efter att ha jobbat natt!

Ja, det finns både i Växjö och Kalmar så jag får se vilket det blir, Kalmar vore ju smidigast egentligen :)

Ungefär så som din Alexander sover har min med gjort fram tills nu men nu fungerar det inte alls längre, får hoppas att det blir bättre!



Ha en härlig dag :) Kram

2011-10-13 @ 14:16:00
URL: http://jagochliten.webblogg.se/
Postat av: Pauline

O fy vad otäckt! Vilken tur att du vaknade..

Haha ja det blir lite avigt med sömnen när man ska gå o lägga sig efter man jobbat, o fått sova så i omgångar..

Puss

2011-10-15 @ 09:52:30
URL: http://http:/
Postat av: Jenny

Usch va otäckt när de börjar koka! Gjorde de ibland hemme hos mamma och pappa... Fya.. trodde hela huset skulle skaka sönder! Otäckt att vakna av det kan jag tänka mig!

Pussssss

2011-10-18 @ 11:30:37
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback