Idag gäller det!

Hej på er!
Idag har jag inte haft tid att sitta här.. har hela dagen taggat inför jobbet. Planerat m.m.
Sovit vid två tillfällen sedan jag steg upp halv 8.. båda ggr då Alexander sovit sina naps. Men Dennis har tagit hand om honom då så jag har kunnat somna uppe i sängen. Har drömt massor båda gångerna :O

Sen har jag duschat, rotat fram mina jobbkläder, gjort en kycklingsallad med couscous som jag ska ha med mig. Dennis lagade maten idag så det slapp jag tänka på :)

Annars har jag nog inte direkt fattat att jag ska jobba. Jag gör nog inte det förrän jag satt mig i bilen och är på väg.. Då är det ju nåt utöver det vanliga. Kommer va utan prinsen ca 11 timmar! Och såå länge har jag aldrig varit utan honom, men jag vet att han kommer sova gott och Dennis ska höra av sig om det är nåt. Men han kommer klara det galant <3

Nä måste sätta fart nu. Ska lägga Alexander om 45 min.. så måste bli klar innan dess!
Kram kram på er

Kommentarer

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback