Tråkig överraskning!? :P


Halloj! Här vaknade Alexander 07.15 idag! Han har börjat vakna runt 7 tiden av sig själv, vilket inte e såå kul ;) Han fick minsann va kvar och gnälla lite i sin säng en halvtimme... men jag tror han slumrade lite ibland med och han var ju inte ledsen!
Nu efter frukosten har han busat runt med Turbo. Nu börjar han bli trött märker jag, så vi ska strax upp och sova. Ska bli såå skönt! I natt jobbar jag med, så då måste jag sova alla chanser jag får nu på dagen!

Sen väntar en rolig helg. Medan jag sover imorgon skulle Dennis och Alexander åka in till stan. De skulle fixa typ en överraskning? Nåt som är brunt, orange och grönt tror jag han sa och nåt som jag kanske inte tycker är såå jättekul :P Och jag frågade om det va nåt ätbart så sa han.. nä inte här iaf.. kanske i andra länder och skrattade :P hmm.. och så frågade jag efter fler ledtrådar.. men jag skulle inte få veta ett skiiit mer eftersom jag var så nyfiken och skrattade....

Nu när jag har funderat lite tror jag jäklar att det är en elkabel.. de har ju olika färger i sig! :P Haha fy så trist! Men han kanske ska fixa lite el i helgen :P Och det är ju skoj att det händer haha!

Sen väntar även marknad imorgon och Dennis ska ju vara ledig hela dagen! <3 Vi ska även in och köpa present till lördagens kalasbarn :) Min syster och hennes bonusson är det som ska firas :)

Ha en bra dag! Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Spännande med överraskning :)

Vart är det marknad för någonstans?

Kram

2011-10-27 @ 22:23:25
URL: http://jagochliten.webblogg.se/
Postat av: Kjelle Bus

En liten fråga bara = Vad i hela världen gör Alexander i klätterträdet ??

2011-10-27 @ 22:37:46
URL: http://kjellebus.blogspot.com
Postat av: fian- mamma till Alex

Elkabel, haha kanske inte jättekul men nödvändigt ;)



Så mysigt med marknad, å vill skulle jag oxå kunnat tänkt mej. Helst skulle jag vilja åka på julmarknad till Köpenhamn men känner att plånboken inte tillåter det riktigt, är ju julklappar o annat ;P



KRAAAAAM o fina bilder

2011-10-28 @ 10:54:39
URL: http://fianandersson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha! Då va de väl roligare med en blomma ;);)

Skoj med en helg med kalas! =)

Pussar

2011-10-29 @ 20:52:13
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback