Äventyr! :D

Hej!
Idag har vi varit iväg på ett riktigt äventyr.. nämligen på Kalmars Äventyrsbad! :D Det var Dennis, jag och Alexander. Alexanders faster Jonna och hans farbror Joel, kusinerna Hugo och Malte och deras mamma Thina.
Jag har bara en sak att säga: Det måste göras om! Gud vad Alexander älskade det! ♥
Här kommer massor med bilder =) Och ni behöver ju inte kolla på min tjockismage ;P

Jag och finaste bebisen ♥

Alexander myser hos pappa
♥ Min Ögonsten ♥
 
Kusin Hugo!! :)

Jag och plutt

Malte, jag och Alexander

Puss min sötnos

En trött och nöjd kille som somnade direkt när vi startade bilen ;)

Vi åt även på BurgerKing innan vi åkte hem! =)

Tack för ett himlans roligt äventyr :D Kram

Kommentarer
Postat av: BELLZOR

Sööööta :D



sv: Ja dom svarta jeansen från Gina triot är grymma! dock går dom upp väldigt mycket i storlek, töjer sig typ en halv. Så man ska ta dom som sitter lite tightare så blir dom perfekta sen! Jag har inte upplevt att dom drar till sig damm och hår, inte än iallafall :)BELL

2011-09-04 @ 20:31:12
URL: http://bellzors.blogg.se/
Postat av: Tora & Viggo

vad söt! Kul att han också gillade det! :D

2011-09-04 @ 22:24:54
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/
Postat av: fian- mamma till Alex

Tack vännen :)



Åhhhhh så hrligt det ser ut. Måste verkligen åka till simhallen. Så kul att det blev Kalmar hihi hade vart kul o vara med. men gud vilken slappdag vi hade igår hehe, trötta som bara den ;P men idag är vi pigga :) hoppas helge varit toppen. massa kram till er

2011-09-05 @ 07:55:32
URL: http://fianandersson.blogg.se/
Postat av: Pauline

Åh vad skoj! :) Ser himlans trevligt ut :D

Kul att han tyckte om det :)

Puss

2011-09-05 @ 08:49:14
Postat av: Jenny

Åh så mysigt att bada! :D Fast jag nyter nog inte gå omkring i bikini än :P

Lite Leila-blick på bild 9 du Hanna :P Haha!

PussPuss

2011-09-09 @ 09:42:56
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback