En fasligt farande!

God kväll!
Oj denna dagen har bara sprungit iväg!!
På morgonen steg Dennis upp med Alexander, så jag fick dra mig en stund till.. men han hade visst glömt ta med sig sin mobil ner, och självklart ringer svärmor på den så jag vaknar, hehe! Så då va det bara att palla sig upp eftersom jag inte kunde somna om igen! :P

Dennis har satt dit alla fönsterfoder idag som fattades. Och efter det åkte vi in mot stan, hade massor med ärenden... först till Byggmax o köpa skruv, sen till Djurkompaniet och köpa kattmat, sen till B.Young och köpa en kofta till till mig... köpte ju en svart igår, men ville ha den ljusbruna me... därefter blev det Systembolaget och köpa några cider till Dennis syrra, sen vidare till Brandstationen och hälsa på Alexanders farfar, sen blev det köttbullar med mos från Olles Korvbar, därefter körde vi mot Dennis jobb och lånade släpet och hämtade lite grejer som behövdes, sen vidare till en som Dennis känner för att lämna lite material han behövde, sen in på Maxi och handla lite, och därefter hämta Dennis bror från jobbet och sen hem och lasta av varorna och sen vidare till Torsås och lämna Phille och hämta svärmor som suttit barnvakt åt Philles son...

Sen väl hemma skulle ju Alexander ha mat igen och vi me.. så då blev det till att fixa mat, äta, ge kvällsgröt, och natta och nu efter att ha sovit 1 h så vaknar Alexander och vill inte sova mer :O Andra kvällen i rad nu!
Så nu far han runt som en riktig tos här på golvet!

Nu ikväll har jag kommenterat massor med bloggar och nu fick jag iväg ett inlägg jag me idag! :P Ni förstår kanske att jag inte har hunnit! :P

Nya koftan.. idag köpte jag en likadan fast annan nyans! <3

Hoppas ni har en mysig fredagskväll!!!!!!

Pussar o kramar



Kommentarer
Postat av: Tora & Viggo

Vilken fin bild på dig vännen!



Sv: han tog typ 2-3 steg i början men nu går han en jäklans massa steg, tricket är att inte titta på honom tydligen. han känner väl press då, haha :D

Hur går det för Alexander med vandrandet?



kram

2011-09-02 @ 21:45:30
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/
Postat av: Pauline

Ojoj vad ni varit runt idag ja :P Men skönt att få det gjort på en o samma dag :)

Typiskt att han glömde telefonen när du fick sova lite extra.. Imorgon ska nog jag få lite sovmorgon, var ett tag sen nu :P

Vad fin du var i koftan!

Ne nu vill väl Alexander hellre vara uppe så han kan öva på att börja gå ;) Hihi ne men skämt åsido, tråkigt att han inte vill sova mer än nån timme :/

Puss

2011-09-02 @ 22:34:53
Postat av: fatimaswary

Kikar in för att önska dig en trevlig helg! kram ^^

2011-09-02 @ 22:36:59
URL: http://fatimaswary.blogg.se/
Postat av: Kjelle Bus

Jisses vilket rännande , man blir ju rent yr bara av att läsa om er dag :)

2011-09-03 @ 00:22:00
URL: http://kjellebus.blogspot.com
Postat av: Camilla - Vardagslycklig

Ja, det låter som en riktigt fullspäckad dag. Koftan är jättesnygg!

2011-09-03 @ 09:55:42
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/
Postat av: fian- mamma till Alex

Finis o fin kofta =)

Hoppas ni hade ne härlig fredag. Idag är det lördag o här är det full rulle hela dan. Mina föräldrar kommer snart hit, ska städa lite, åka o köpa blomma, sen är det 30 års fest :) har lite smått paniiik vet inte vad jag ska ta på mej. Åhhh brukar alltid planerar sånt i tid men inte denna gång så blir till att testa testa testa massor ;)



Ha en fin dag vännen. Kramisar

2011-09-03 @ 10:00:55
URL: http://fianandersson.blogg.se/
Postat av: Malin & Prinsessan

Vad söt du är!!

Hoppas ni får en bra lördag nu!



KRAM

2011-09-03 @ 10:21:45
URL: http://malinsblogg.se
Postat av: Anonym

Vad Fin du är min bästa vän Hanna :) Kram Malin

2011-09-03 @ 11:58:39

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback