Fredagsmys med kisarna


Här hemma i Karsbo har vi fredagsmys. Lilleman la vi redan efter kl.19.. han verkar inte helt OK :/ Han har vaknat ggr flera av sin hosta och då har han tappat nappen. Men det var nog skönt för honom att få nattas en timme tidigare.. han vaknar ju ändå varje natt.. så för min del spelar det inte så stor roll egentligen.

Nu kollar vi på den helt nya Fast & Furious filmen... den 5e filmen.. alla är superbra! Men 4an tycker jag är bäst!♥ Vi har ätit bakad potatis och chokladpudding..

Imorgon ska vi vara hemma och pyssla om huset, hoppas på bra väder!

Puss & Kram på er


Kommentarer
Postat av: Katterna på Katthemmet Kompis

Ååå vilket mysigt kattmys/bus. :-)

Trevlig helg! /Tass

2011-09-09 @ 22:46:01
URL: http://katthemmetkompis.blogg.se/
Postat av: Jenny

Nämen har du samma ramar som jag? :P

Va hääärligt med fredagsmys! Stackars Alexander som inte mår helt ok =( Hoppas han slipper det snart!!!

Pussar

2011-09-09 @ 23:18:10
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Pauline

Stackars prinsen! Hoppas han e bättre idag! :)

Haha, jag blev lite förvånad när jag såg reklamen för fast and furios 5, vänta nu vad har jag missat?! Bara sett 2 av dem nämligen :P Får ta o kolla resten nån gång :)

Gott med chokladpudding! Brukar ha banan, grädde o maränger till, mums! ;)

Hoppas taket hinner bli klart nu!

Puss

2011-09-10 @ 13:46:14

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback