Matvägran & Kladd


Ja idag fick denna gossen kladda lite... äta själv är kruxigt minsann :P Vet inte vad det har varit med honom idag. Inte alls matglad... knipigt med munnen, flaxat med armarna och vridigt bort huvudet. Han fick barnmatsburk vid lunchen, men åt knappt en halv.. och vid middagen vägrade han i stort sätt.. så jag gjorde hemmagjord mat.. fixade lite äggnudlar, köttbullar, grönsaker, creme fraiche, kryddor och mixade och det åt han rätt okej av.. det dög iaf! Men sen verkade han inte vilja ha mer, så då fick han pilla med det själv och ja resultatet ser ni ju ovan ;)
Kan ju säga att det blev in i duschen sen hihi...

Nyduschad gosbebis!
Och nu sover han efter att ha druckit 330 ml välling :)

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Pauline

Han kanske har blivit så glad för hemlagad mat nu att han inte tycker om burkmaten längre ;) Hihi ne men ibland e de inte lika hungriga hlr, precis som en annan :P Så länge de får i sig nånting på dagen o inte verkar vara ledsna så e de nöjda iaf :)

O där fick jag svar på min fråga med ;) Oj, får han i sig allt det? :P Vi blandar ca 240 ml till molly men oftast dricker hon inte allt :P

Puss

2011-09-26 @ 21:34:49
Postat av: Hanna- Mamma till Alexander

Pauline: Det är sällan han äter allt det.. brukar inte göra så mkt välling, men eftersom han ätit så dåligt idag så gjorde jag det och tydligen var han hungrig efter duschen :) Han brukar äta ca 240-260ml.. men så ger vi han lite när vi lägger oss med och nu har han ju sovit länge och gott efter det... hoppas det fortsätter :) Puss

2011-09-26 @ 21:56:28
URL: http://imm0rtelle.blogg.se/
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Båda mina barn har haft såna perioder.. Måste testa lite antagligen ;)



Puss!!

2011-09-26 @ 23:07:29
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: fian- mamma till Alex

Godmorgon vännen



hihi ja dom vet vad dom vill ;-) så söt liten nyduschad kille :) hoppas ni sovit gott. det har vi, vaknade strax innan åtta. nu blir det lite frukost. kram kram o en skön tisdag

2011-09-27 @ 08:39:02
URL: http://fianandersson.blogg.se/
Postat av: Camilla - Vardagslycklig

Ni verkar i alla fall ha en sådan där bra matstol som man bara kan ställa in i duschen om det blir för kletigt, det har jag hört flera som gör :).



Åh, vad jag önskar att du har rätt i att jag kommer föda idag. Frågan är om jag hinner, det börjar dra ihop sig ;)

2011-09-27 @ 11:16:30
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och prinsessan i magen

God middag snäckan..Hoppas att du och din söta prins har en fin tisdag.kram

2011-09-27 @ 11:58:38
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Pauline

Hihi ja då var han hungrig minsann :) Hoppas med på att det fortsätter! :)

Puss

2011-09-29 @ 13:16:25
Postat av: Jenny

Awww! Vilken gosig och söt pyjamas(kille)!!

Äter han med sked då eller? :O Det har jag aldrig låtit Alice prova :P Hon äter mest med händerna än så länge! Haha! Kladdigt värre!!!!



Pussa

2011-09-29 @ 21:20:30
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback