Packat och klart

God kväll!
Nu har jag packat och donat inför morgondagens utflykt ner till min släkt i Arlöv. Vi ska hälsa på min farmor och faster och åker ner tillsammans med min pappa och hans sambo.
Vi kommer bara stanna där någon timme.. men det tar ju 3 h för oss att köra dit. Så man har fått packa ner mat, mellanmål, massa blöjor, underhållande LEKSAKER! osv...
Har även tagit fram kläder som Alexander ska ha på sig... Ett par mjuka jeans och en randig (höstlig) body.

Nu får det faktiskt bli sängen, blir att stiga upp rätt tidigt imorgon! Kör hemifrån vid 9-tiden.
GOD NATT med er!


Kommentarer
Postat av: Jenny

En riktig liten mini "radtrip" då! Roligt!!!

Pussssssss

2011-09-24 @ 19:51:00
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Pauline

Fina killen! <3

2011-09-25 @ 11:11:15

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback