Graviditetsvecka 32

Lördag idag, vilket innebär att jag går in i nästa graviditetsvecka.. närmare bestämt vecka 32 denna gång :)

Jag har nu gjort mitt sista arbetspass och kommer nu vara hemma cirka ett år.. känns väldigt skönt, vi hade en lugn natt när jag jobbade min sista natt.. men bebis trycker mycket på blåsan och några gången om dagen kommer en nerv i ryggen i kläm på nåt vis. Gör fruktansvärt ont, men ska väl vara glad att det inte sitter i heela tiden, utan släpper lite emellanåt.
Fogarna är som vanligt, får oftast ont när jag gått/stått förmkt. Strålar ner mot skinkan och benen ofta.

Tröttheten har nog lättat lite, har haft så fullt upp att jag inte hunnit känna efter ;) Magen växer så det knakar och jag känner av mycket "bök" i magen.. och ibland känns det som att ta en deoderant på insidan av magen :P

Känns konstigt att man verkligen går mot slutet nu i graviditeten... inte många veckor kvar och idag är det bara 2 måander kvar till bf! Snart får vi ha vår lilla bebis i famnen istället :) Kommer helt klart sakna magen sen, älskar att vara gravid, även om det är tungt också.. men just känslan att känna barnet i magen och så spänningen, vem som bor där och hur den ser ut =)
 
Här kommer veckans magbilder!

Kommentarer
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Ja, nu är det inte långt kvar innan ni är 4 i familjen <3 Så himla fin är du!!

Puss!!

2012-12-02 @ 16:24:47
URL: http://sagabus.blogg.se
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Nej långt kvar är de ju verkligen inte :) har du sluppit bristningar? :)
kramar

2012-12-02 @ 20:32:55
URL: http://jagochliten.webblogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback