Graviditetsvecka 35

Veckorna springer på.. även om både Dennis och jag tycker det är liite smådrygt nu och vill ha ut bebisen till oss så går ju dagarna rätt fort ändå..
Jag kan nog tycka att magen har sjunkit lite? Naveln putar ut  som bara den.. Har inte speciellt mycket besvär av fogarna ändå.. tycker dagarna går rätt bra.. det är mest ryggen som tar stryk nu av tyngden framifrån.
Har ofta tryck, sammandragningar och förvärkar ibland.
Bebisen bökar som bara den.. speciellt när jag sitter still, vilar, äter och ska sova ;) Man kan riktigt känna hur den trycker ut mot magen och det riktigt buktar ut.. Nästan att man kan greppa tag försiktigt ibland :P Lite häftigt :)
Varknar ofta om nätterna.. var längesedan jag sov en hel natt.. vänder och vrider och är kissnödig... Trött är jag nästan jämt.. så ibland är det lite kämpigt om Alexander är fullspeedad eller gnällig och hittar på hyss.. då längtar man bara tills Dennis slutar jobbet ;)
Annars så har jag inte ökat nåt mer i vikt.. nu är jag förkyld och har inte haft nån jätteaptit och har tom vägt under 60 kg..

Här kommer magbilder från idag :)

Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Hej gumman! Nu strular internet för mig igen så jag tittar in från mobilen en snabbis för att önska er en riktigt god jul! Jag tar datorpaus under julen men vi ses ju på instagram!
Kram och god jul till er :)

2012-12-23 @ 14:45:07
URL: http://jagochliten.webblogg.se
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Vad fin du är! <3

Puss!

2012-12-23 @ 23:36:36
URL: http://sagabus.blogg.se
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Hann inte klart ju ;)
Visst tycker jag att kulan har sjunkit lite, känns det nåt annorlunda?

Puss!

2012-12-23 @ 23:37:39
URL: http://sagabus.blogg.se
Postat av: En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

♥♥ GOD JUL ♥♥
Hoppas att ni får en underbar julafton !!
KRAM

2012-12-24 @ 10:21:57
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback