Julemys

Hej :) Just nu sitter jag med en trött gosig Alexander i famnen :) ♥ Så mysigt! Nu väntar vi väl mest ut tiden på att Dennis ska komma hem, vet en som saknar sin pappa!
Dennis och hans pappa ska ta in ved i vedboden här inne i huset sen, så då blir väl Alexander glad om han får träffa farfar lite.. stora idolen :)
Imorgon efter Dennis jobb ska vi nog in och handla lite inför julafton.. då ska vi ha julfrukost här hemma hos oss.. och på kvällen ska vi hem till Dennis bror Philip med familj. "Julafton" firar vi mer på juldagen.. då blir det julbord och tomte hemma hos Alexanders farmor och farfar :)
Men redan på lördag tjuvstartar vi julemyset hemma hos min syster Annika med lite julklappsutdelning och så :)

Det här är en mysig tid tycker jag! :) Och tiden över jul och nyår lär gå fort :) Den 1 januari är det bara en månad kvar!! Iiihh pirrigt! ;D ♥ Både Dennis och jag tycker tiden har gått lite segt nu och vill ha ut bebis hit till oss :)
Puss o kram!

Mys :) Alexander ligger i mitt knä o tittar på film på pappas dator :)
 

Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Så fin gran! Mysigt att få lite knägos någon gång ibland :)
kram på dig!

2012-12-18 @ 20:11:02
URL: http://jagochliten.webblogg.se
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Så mysigt!! Julfrukost lät ju helt underbart, här hemma blir det mest en snabb kopp kaffe om jag har tur.. Men ungarna hinner äta konstigt nog ;)

Puss!

2012-12-18 @ 20:36:07
URL: http://sagabus.blogg.se
Postat av: En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

Ni har en sån fin gran!
Och snart har ni eran bebis hos er. Så spännande <3
Kram

2012-12-19 @ 09:21:37
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback