Julmarknad

Idag har Dennis hållit på med veden hela dagen. Jag har inte mått bra, och givetvis har Alexander varit som en liten huligan :P Men jag fick lite lugn o ro när farfar med kom och hjälpte Dennis med veden.. då ville ju Alexander va ute ;)
Senare idag så åkte vi bort till Sälleryds julmarknad.. en liten mysig stund där blev det :) Var ju så kallt, men det var ju bara en liten marknad.. Köpte en jättefin dörrgrans, och Dennis köpte gammaldags isterband till sig och så blev det lussekatter också :)
Vi provsmakade ost och så köpte vi grillad korv :) Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Åh så mysigt med julmarknad, jag vill också gå på det men det finns inte någon nära mig vad jag vet :(
kramar

2012-12-09 @ 21:01:04
URL: http://jagochliten.webblogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback