Lite av varje :)


Idag har det varit en väldigt vacker dag! Solen har skinit, det har varit minusgrader och vindstilla...
Önskar att jag tog med mig Alexander och kameran på en promenad.. men får hoppas på ny chans i veckan ;)

Ikväll gick nattningen jättefort, skönt eftersom han ska upp tidigt till dagis imorgon.
 
Denna veckan är Alexander veckans hjälpreda på dagis... han får hjälpa till att duka m.m.
De har även en adventskalender med varsin julklapp till barnen! Varje dag lottar de vems tur det är att ta ett paket.. spännande när det är Alexanders tur hihi :)

Annars går veckan mot sitt slut.. dagis imorgon (morgon/förmiddag) och fredag (ef.m), lördag nalkas det julmarknad här i grannbyn. Ska bli mysigt! :)

Det känns konstigt att jag inte ska jobba mer.. har nog inte riktig förstått det än, för det kommer ofta upp i tanken när jag ska jobba :P Men jag vänjer mig nog snart ;)

Nu ska jag krypa ner i sängen! Natti natt!! :) Kram
 

Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen

Vilken fin julgardin och vilken kul grej med veckans hjälpreda på dagis.. är nog vettigt ävne med de mindre barnen

2012-12-06 @ 14:15:21
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Åh vilken fin gardin! Så mysigt med julmarknad :)
kramar

2012-12-06 @ 21:40:27
URL: http://jagochliten.webblogg.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback