8 feb

Hej hej bloggen! Sitter och kollar på ett av mina favoritprogram nu "Halv åtta hos mig". Därefter är det dags för Mästerkockarna :) Det sistnämnda hade jag inte kunnat se idag egentligen om det inte hade varit för att jag får vara hemma med vård av barn.
Han har fortfarande inte somnat där uppe. Vet inte vad man ska göra. Springer upp till honom med jämna mellanrum.
Rumpan är helt röd på honom, har smöjt massor vid varje blöjbyte iaf.

Idag har vi ätit god mat. La kycklingfilé i marinad i morse. Slängde in de i ugnen och så en potatisgratäng till. Var gott!
Nä nu får jag springa upp igen.. kram

Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Mästerkocken gillar jag med :) Hoppas lilleman kryar på sig :)

kram

2012-02-08 @ 20:03:08
URL: http://jagochliten.webblogg.se/
Postat av: Pauline

Usch stackaren! Hoppas han kom till ro sen o att han e bättre nu!

Vi hade kycklingfile o potatisgratäng igår ;) O vitlöksbröd till med :)

Puss

2012-02-10 @ 08:23:48
Postat av: Jenny

Ja halv 8 missar men helst inte!! Mästerkocken däremot har jag inte följt i år...

Puss

2012-02-13 @ 21:35:30
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback